01 May 2009

Fuhhh.. Selesai...

Hmm.. Lamanya x post.. so, ni saja gatai2 tangan nak post... Sebenarnya aku pun tak tau nak post apa.. Tak dak idea.. Tu yang malas tu...

Alhamdullilah... Hmm Waktu aku taip post ni, hanya tinggal lagi 1 paper yang belum aku selesaikan.. Pengurusan dan Pentadbiran Seni... Tapi rasa lega tu dah mula ada dah. hahaha..

Untuk pengetahuan, SEM ni memnag SEM yang paling mencabar bagi aku.. Terlalu sibuk dengan pelbagai aktiviti samada Kurikulum atau KoKurikulum kat Uni Perdana ni.. Tapi semua tu berjaya aku harungi gak.. hahah Tapi ok gak sebab semua tu menyebabkan aku boleh merasai suasana sebenar yang orang sebut-sebut selama ni iaitu 'Campus Life'. Memang best la semua ni..

Paling aku x bleh lupa sepanjang SEM ni apabila aku join produksi Festival Seni.. Memang bagi pengalaman baru kat aku.. Macam-macam ilmu yang dapat.. hahahah.. Bleh gak merasa kerja dengan artis.. huhuhuhu

Selain tu pengalaman yang paling x bleh aku lupa SEM ni sewaktu aku hampir-hampir nak kena BAR dari exam.. Aduuhhhhh.... Tidur malam tak lena ooo... Tapi rupa-rupanya, tu semua baru warning tahap cipan dari Pensyarah.. hahahahaha (taun depan x mau buat dah).. Huhuhu Azam yang sama setiap SEM tapi dok buat gak..

Hmmm.. Dah tak tau nak taip apa dah.. So, Babaii..

SELAMAT MENYAMBUT HARI PEKERJA

No comments:

Post a Comment