18 March 2012

Proton Power of 1

Hari ni baru aku sempat berkunjung ke pameran proton yang terbesar, POWER OF 1 di perkarangan stadium Nasional Bukit Jalil. Memang besar pameran ni. Aku pun tak sempat nak melawat semua pameran. Banyak sangat. Kebetulan waktu aku ke sana tu plak, matahari sedang terpacak atas kepala. Tapi yang penting, matlamat aku nak tengok kereta terbaru proton tercapai jugak akhirnya.. Proton yang belum diberi nama. Hanya ada kod iaitu P321A. Mantaaap!!!
Aku juga bertuah pada hari ni sebab boleh tengok secara langsung Juara Rally Sweden, Alister McRae dengan jentera Satria Neo S2000. Sangat mengujakan!!!
Alister McRae
Jentera SATRIA NEO S2000
Pertunjukan Kereta F1 Lotus pun ada dan berbagai-bagai lagi pameran... Sangat menarik.
Kereta Proton akan datang.
Tu saja cerita dan gambar yang aku nak kongsi kat sini. Harap akan ada lagi pameran macam ni pada masa akan datang...

No comments:

Post a Comment