05 June 2011

Pasar Malam sekitar Sungai Petani




Salam. Sebelum ni aku ada post tentang pasar malam yang ada sekitar Kerinchi, KL. Tapi hari ni aku nak senaraikan pulak pasar malam yang berada di sekitar Ambangan Height, Sungai Petani. Aku saja update kat sini untuk memudahkan lagi kerja aku membeli belah time aku ada di kampung. :)

Ahad -Bandar Laguna Height
Isnin -Taman Seri Tanjung, Sungai Layar
Selasa -Taman Ria
Rabu -Sungai Lalang
Khamis -Taman Bandar Bharu
Jumaat -Taman Seri Tanjung, Sungai Layar
Sabtu -Sungai Lalang (SMK Amanjaya)

3 comments:

  1. Sahabat.. Boleh bertanya x?? Klu mcm pasar hari di sungai petani ada x? Mintak tlg senaraikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai pakat mai bazaar Melayu @ Kemboja Tikam Batu,SP Kedah,setiap.sabtu 8pagi hingga 5 petang,tapak nombor 89-perfume borong,tilam & bantal

      Delete
  2. Hari ahad pulak pakat ramai2 hadir kat RNR Tawar,Baling,jugak ada bazaar Melayu@Belia Baling,jam 8 pagi sampai 5 petang...by tilam,perfume borong

    ReplyDelete