16 March 2011

Minat Punya Pasal...

Kerana minat, fulus jadi mangsa. Hehehe. Tanggal 14 Mac 2011 iaitu hari Isnin aku dengan rasminya telah memiliki DSLR Nikon D5000. Setelah sekian lama mengidam, akhirnya dapat juga pada aku

Walaupun model ni agak lama (tak lama sangat sebab baru setahun lebih dilancarkan), tapi aku bangga memilikinya. Harga? erm.. RM2000 ++ jer. Pas ni boleh klik-klik sana-sini. hehehe :)





p/s : Model mcm aku beli ni Nikon dah tak keluarkan. :). Aku generasi terakhir yang beli. hehehe

3 comments:

  1. ikhwan beli kt mne..?? ade murah2 lg x..?? anis pun idam2 cam ni...

    ReplyDelete
  2. hehehe. Kat Digital Mall... Kalau model lain ade g. Nikon D3100. Model terbaru. Harga dalam RM1800 je. Kalau nak boleh la angkat..

    Yang kawe beli ni model lame skit.

    ReplyDelete
  3. yeke...hurmmm xpe2 insyaAllah hujung thun ni kene dptkan... tu la skrg ni ade model lg bru...

    ReplyDelete