11 January 2011

Facebook Bakal Ditutup?


Asslamualaikum dan selamat hari Isnin. Wow.. Tarikh hari ni memang cukup 'cun'. Hehehe 11.1.11. Semoga ada kenangan indah dapat dilakar pada tarikh yang unik ni.

Hahahaha. Berbalik kepada tajuk aku, sehari dua ni heboh orang memperkatakan isu facebook yang akan ditutup menjelang 15 Mac 2011. Adakah u all percaya dengan isu ni?

Bagi aku Facebook TAKKAN ditutup. Hahaha. Kita tunggu dan lihat. Alasan Mark (pengasas facebook) yang menyatakan "Facebook sudah di luar kawalan saya dan tekanan menguruskan syarikat ini telah mengganggu hidup saya. Saya perlu hentikannya untuk mengelakkan tekanan ini," mcm tak logik ja.

Aku rasa bukan dia sorang ja yang uruskan facebook ni. Orang tak siuman ja yang nak tutup 'syarikat yang tengah laris' di pasaran. Tapi x tau la kalau Mark ni jenis bersyukur dengan apa yang dia dah dapat sekrang. hehehehe. Kalau x mau.. bagi la aku uruskan. Sebulan pun jadi la.. Plzzz mark... :P

Apapun kita tunggu dan lihat samada facebook benar-benar ditutup ataupun sebaliknya.

p/s : Pastikan kita berfikir terlebih dahulu sebelum mempercayai sesuatu berita. :)

No comments:

Post a Comment