24 June 2012

Preveku Biniku... Syukur Kepada Allah

Alhamdulillah. Tanggal 16 Jun 2012 merupakan satu hari yang amat bersejarah dalam hidup aku. Mana taknya, ni la kali pertama sepanjang hidup aku beli aset  guna wang hasil titik peluh sendiri. Dah la lama aku dok berangan nak ada keta sendiri. Akhirnya, Allah tunaikan gak impian aku ni dalam jangka masa yang amat singkat. Syukur kepadaMu Ya Allah.

Lagi satu nak dijadikan rezeki, plat WWW akhirnya jadi milik aku juga. Ramai orang tanya, ko tempah berapa ribu, Ikhwan? Jawapan, REZEKI aku. Aku tak tempah pun. Setelah aku kecewa tunggu plat KDG34 (masuk tender, tapi tak tahan menunggu), Sale Advisor plak ayik call kata keta dah ada, last-last aku  cakap ON ja la nombot apapun... Tup-tup... nah nombor ko.. WWW4429. Perghhhh.... Memang terbaek laaah!!!! Syukur kepada Allah juga



.p/s : Misi besar yang pertama dah selesai. Lepas nak nak tumpu kepada misi besar kedua plak. hahaha. Misi apa??? Sama-sama kita nantikan.  




Perjumpaan Preve Owner Club (PREVOC) kali kedua. Kali pertama aku x join sebab blum ada keta masa tu... hehe

Baris sedia....

Bersama adik-beradik yang lain... hehehe

No comments:

Post a Comment